قند خون بالا و کراتینین 4.9، چه باید بکنیم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

قند خون بالا و کراتینین 4.9، چه باید بکنیم

"سلام آقا. من یک بیمار دیابتی هستم در روزهای اخیر، پیدا کردن کراتینین من 4.9 بر اساس امتحانات است. باید چکار کنم؟"

برای بیماران دیابتی، هنگامی که قند خون بالا در محدوده طبیعی کنترل نشود، عروق خونی مجروح خواهد شد. با گذشت زمان، عملکرد کلیه کاهش می یابد، زیرا رگ های خونی کلیه آسیب می بینند. به عبارت دیگر، اگر بیماران دیابتی نمیتوانند قند خون خود را به خوبی کنترل کنند، بیماری کلیوی به عنوان یک عارضه ایجاد می شود.

به عنوان یک حقیقت، سطح کراتینین به عنوان نشانه اصلی عملکرد کلیوی در نظر گرفته می شود. به طوری که، آن را به تدریج به 4.9 با آسیب کلیه می شود.

با توجه به این، بیماران ابتدا باید قند خون خود را کاهش دهند. علاوه بر این، باید رژیم غذایی سالم و سبک زندگی را به گونه ای تنظیم کنید که قند خون را کاهش دهد و آسیب کلیه را کاهش دهد.

در همین حال، بیماران باید درمان معتبر برای از بین بردن مواد مختلف مضر و بهبود عملکرد کلیه، به عنوان مثال، درمان حذف توکسین و پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

درمان با سم زدایی برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل استفاده می شود. با استفاده از توکسین-حذف درمان، کلیه از آسیب می شود و برای کلیه مفید است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اعمال گیاهان از طبیعت به تعمیر سلول های ذاتی بیمار اما necrotic ذاتی و بافت کلیه با عوارض جانبی کمتر است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد رژیم های غذایی، عادات زندگی و عوارض قند خون بالا و کراتینین 4.9 بیمار دریافت کنید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را به ما بفرستید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: